bg

1o Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

                                    ΔΙΑ ΒΙΟΥ  ΜΑΘΗΣΗΣ COMENIUS  

                               AΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ

Το 1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης συμμετέχει στο Ευρωπαικό Πρόγραμμα  Δια Βίου Μάθησης , Δράση Comenius, Πολυμερείς Σχολικές Συμπράξεις με τίτλο   “Expressing ourselves through words and images”.

Κατά το χρονικό διάστημα  από 13 ως 18 Μαίου 2013 υλοποιήθηκε το τρίτο  ταξίδι στη Σόφια της Βουλγαρίας.

Σκοπός Ταξιδιού

Να παρουσιαστούν οι προτάσεις κάθε χώρας για τα εμπροσθόφυλλα  και τα οπισθόφυλλα  α) του ταξιδιωτικού οδηγού και β) του λεξικού και  να γίνει η τελική επιλογή ώστε να ολοκληρωθούν οι δράσεις της πρώτης χρονιάς.

Nα σχεδιαστεί η  πρώτη δράση της επόμενης σχολικής χρονιάς, η μπροσούρα, και ένα ερωτηματολόγιο αξιολόγησης του προγράμματος για όσους έχουν ήδη συμμετάσχει στα τρία πρώτα ταξίδια.

Αποτελέσματα

Αναφορικά με την τρέχουσα δράση, του ταξιδιωτικού οδηγού, επισημάνθηκαν ορισμένες αλλαγές που πρέπει να γίνουν ως προς τη δομή  των κειμένων ώστε να υπάρχει κοινή φόρμα. Αφού παρουσιάστηκαν  σε PPT οι προτάσεις κάθε χώρας για εμπροσθόφυλλα κι οπισθόφυλλα α)του ταξιδιωτικού οδηγού και β) του λεξικού, έγινε η τελική επιλογή, ώστε να τυπωθούν και να διανεμηθούν στους συμμετέχοντες κατά τη διάρκεια της επόμενης επίσκεψης στην Πολωνία το Σεπτέμβριο του 2013.

Ως  προς τη δράση της μπροσούρας,  αποφασίστηκε

Α) Το εξώφυλλο.

Β) Η έκταση  του α΄μέρους ( καταγωγή των γλωσσών και αλφάβητων των συμμετεχουσών χωρών) που θα πρέπει να παρουσιαστεί σε δύο γλώσσες, τη μητρική και την αγγλική, να μην ξεπερνά τις δυο σελίδες για κάθε γλώσσα.

Γ) Η έκταση του Β΄μέρους (συνέντευξη από ένα  δημοσιογράφο) που θα πρέπει να παρουσιαστεί σε δυο γλώσσες, τη μητρική και την αγγλική, να μην ξεπερνά τη μια σελίδα για κάθε γλώσσα,

Δ) Πέντε κοινές ερωτήσεις που θα χρησιμοποιηθούν από όλους τους συμμετέχοντες στη συνέντευξη.

Οι προτάσεις των εμπλεκόμενων χωρών θα πρέπει να ετοιμαστούν και να παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του επόμενου ταξιδιού στην Πολωνία.

Τέλος, καταρτίστηκε ένα ερωτηματολόγιο που απευθύνεται σε όσους συμμετείχαν  στο πρόγραμμα κατά τη διάρκεια του πρώτου σχολικού έτους,   ώστε να γίνει μια πρώτη αξιολόγηση της πορείας του συγκεκριμένου προγράμματος.

Καθηγητές που συμμετείχαν

  • Κουτσού Αναστασία
  • Τηλαβερίδης Κωνσταντίνος
  • Χονδραντώνη Ευδοξία

Μαθητές που συμμετείχαν

  • Ακριτίδου Μάρω
  • Παπαδοπούλου Αναστασία
  • Σιώμου Αικατερίνη

Πρόγραμμα της 3ης επίσκεψης τιυ σχεδίου στη Σόφια

Δευτέρα 13 Μαίου

  • Άφιξη  των εταίρων στη Σόφια, γνωριμία και τακτοποίηση των  μαθητών στις οικογένειες υποδοχής.
  • 7 μ.μ. Ανεπίσημο δείπνο.

Τρίτη 14 Μαίου

  • 9.30 π.μ. Υποδοχή στο σχολείο και συστάσεις των εταίρων.
  • Παρακολούθηση μουσικοθεατρικής εκδήλωσης από μαθητές του σχολείου της Βουλγαρίας
  • 10.30π.μ. Ξενάγηση στο σχολείο , σύντομη αναφορά στο εκπαιδευτικό σύστημα της Βουλγαρίας και ενδεικτική παρακολούθηση μαθημάτων.
  • 12.30 μ.μ. Επίσημο γεύμα για όλους τους εταίρους
  • 1.30μ.μ.-5.30μ.μ. Ξενάγηση στο κέντρο της Σόφια.
  • 7μ.μ.  Ανεπίσημο δείπνο για τους καθηγητές και δείπνο με τις οικογένειες υποδοχής για τους μαθητές.

Τετάρτη 15 Μαίου

  • Ολοήμερη  εκδρομή στη Φιλιππούπολη (Plovdiv). Ξενάγηση στην παλιά πόλη, επίσκεψη στο εθνογραφικό μουσείο, στο αρχαίο  θέατρο αλλά και στο κέντρο της σύγχρονης πόλης.
  • 6.30 μ.μ. Επιστροφή στη Σόφια. Επιστροφή των μαθητών  στις οικογένειες υποδοχής για δείπνο
  • 7.30μ.μ.μ  Ανεπίσημο δείπνο για τους καθηγητές.